وبلاگ توسعه خبری تهران24

وبلاگ توسعه خبری تهران24 | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری تهران24

وبلاگ توسعه خبری تهران24 | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری تهران24، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

سبک زندگی آپارتمان نشینی بزرگترین تغییر در نوع زندگی بشری است که با مهاجرت به کلان شهرها اتفاق افتاده است. زمانی که تعداد طبقه های یک ساختمان افزایش یابد، در نتیجه آن مشکلات مدیریتی و اختلاف نظرها نیز افزایش می یابد.
راه حل های بر طرف نمودن مشکلات ساختمان ها با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن بکارگیری نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک پیشرفت چشمگیری نموده است. آشنایی با باید ها و نباید ها در زمینه مدیریت شارژ ساختمان و مرتفع ساختن مشکلات مربوط به آن، تنها با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان میسر می گردد. مدیریت آپارتمان با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان در زمینه های مختلف کارایی دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد از جمله تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان. از جمله خدمات این نرم افزار ساختمان می‌توان به ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره اشاره کرد. رعایت قوانین ساختمان و حفظ آرامش ساکنین با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان میسر خواهد شد.
برطرف نمودن نیازهای اساسی در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری و مدیریت شارژ آپارتمان توسط اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک که یک نرم افزار مدیریت آپارتمان جامع و کامل می باشد، انجام می پذیرد. نرم افزار آپارتمان نه تنها مدیریت شارژ ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه خدمات ویژه دیگری را نیز شامل می شود. حق و حقوق متقابل مدیر و ساکنین در یک ساختمان کاملا مشخص می باشد و هر دو طرف وظیفه دارند آن ها را به نحو احسن انجام دهند. یکی از امکانات هومتیک برای آسان نمودن انجام مسئولیت ها، ساخت حساب کاربری برای مدیر یا مدیران در این نرم افزار شارژ آپارتمان می باشد. وقتی حساب کاربری در نرم افزار شارژ ساختمان ایجاد شد، مدیر قادر به انجام خدماتی از قبیل صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات خواهد بود. با استفاده از دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان می توان مدیری خارج از ساختمان را درخواست داد و مدیر از جانب هومتیک برای ساکنین ارسال خواهد شد و از مزایای نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک بهره مند می گردند. در نرم افزار مدیریت ساختمان کیف اعتباری برای انجام پرداخت های آنلاین تعبیه شده است و پرداخت های داخل نرم افزار شارژ ساختمان را پشتیبانی می نماید. دانلود نرم افزار آپارتمان و راه اندازی آن بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS از دیگر قابلیت های آن می باشد. وقتی در یک ساختمان هدف مدیر، ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی و رعایت هر چه بهتر قوانین ساختمان باشد، انتخاب نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و یا IOS از بهترین راه حل ها می باشد. توسط نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS، مدیریت ساختمان و حل اختلافات بین ساکنین در یک مجتمع امکان پذیر است و همچنین می توان هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی فیش صادر نمود. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک طیف وسیعی از سلیقه ها و نظرات و راه حل های مربوط به مشکلات را در خود جای می دهد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


مطلع نمودن تمامی ساکنین از گردش های مالی صندوق و یا اتفاقاتی که منجر به پرداخت هزینه می شود، به عهده صندوق ساختمان است. بخش صندوق ساختمان در نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، محلی برای شفاف سازی مسائل مالی ساختمان و رفع ابهامات ساکنین از طریق گزارش گیری در این زمینه می باشد.


مدیریت شارژ ساختمان


صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی به ساکنین توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، مدیریت شارژ ساختمان را به شیوه ای جدید راه اندازی نموده است و درصدی جریمه برای افرادی که سهم خود را دیر پرداخت نمایند در نظر گرفته می شود. در هر ماه تمامی واحدها موظف به پرداخت شارژ ساختمان هستند و ساکن نبودن در واحد توجیهی برای پرداخت نکردن مبلغ شارژ نمی باشد.


تابلو اعلانات


اگر به نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک مراجعه نمایید و نیاز به ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی داشته باشید می توانید از تابلو اعلانات آن استفاده نمایید. پس دیگر هیچ یک از ساکنین از اتفاقات ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات جلسه شورا ساختمان بی اطلاع نمی ماند.


کیف اعتباری


ساکنین ساختمان با شارژ کیف اعتباری هومتیک می توانند هر نوع هزینه ای مثل شارژ ساختمان را پرداخت نمایند و همچنین در مواقعی که ساکنین در مسافرت های خارجی می باشند این دسترسی را برای مدیر فراهم می نمایند که هزینه های واحد مربوطه را از کیف اعتباری ساکن، نزد هومتیک برداشت نماید.


قوانین ساختمان


حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی از نظم و انضباط در ساختمان مستلزم تدوین دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای ساکنین ساختمان است که بعنوان مرجعی از قانون برای کاهش اختلافات و تنش ها در نظر گرفته شود.


مدیریت خدمات


در جوامعی که افراد زمان و انرژی خود را صرف انجام امور روزانه می نمایند، یافتن منابع خدماتی که علاوه بر مقرون به صرفه بودن خدمات، کیفیت بالایی هم داشته باشند دشوار است. دسترسی به خدماتی نظیر خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک آسان می گردد و وقت و انرژی افراد برای انجام سایر کارهای روزانه حفظ می گردد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- هومتیک با امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی شفاف و ایجاد ارتباط موثر تلاش بر ایجاد یک ارتباط قابل اعتماد و دوطرفه دارد.
2- سرمایه هومتیک به اعتماد کاربران و مشتریان خلاصه می شود که وقت‌شناسی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت می تواند این سرمایه را با تلاش هر چه بیشتر زیاد نماید.
3- مهم‌ترین موضوع برای هومتیک آسایش مشتری است. این هدف با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین یک ساختمان یا مجتمع محقق خواهد شد.
4- استارتاپ هومتیک جمعی از متخصصان را در زمینه ارائه خدمات با کیفیت بالا به خود اختصاص داده است..... نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد

نظرات (۱)

اپلیکیشن فوق العاده کارا و راهگشا برای مدیریت امور مجتمع ها و ابزاری جهت ارائه دخل و خرج مجتمع به ساکنین و مالکین،تعیین بدهکاران و بستانکاران و همچنین انجام نظرسنجی در مواقع مورد نیاز می باشد.در صورت امکان محدود نمودن انتخاب بیش از یک گزینه به تعداد مورد نظر، انجام جلسات انتخاب اعضای هیئت مدیره از بین کاندیدها نیز به راحتی از طریق نظرسنجی وجود خواهد داشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی